reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kováč Matej

Kováč Matej

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Koláč, jednoducho pečený. Mám rád písanie a blog je pre mňa miesto, kde si môžem ulaviť. Zoznam autorových rubrík:  Úlohy s MarlenkouSlovenské článkyEnglish titlesMade for TravianSúkromnéNezaradené

reklama

Slovenské články

The Sunset Limited / Expres na západ (recenzia)

Kováč Matej

The Sunset Limited / Expres na západ (recenzia)

Film o strete dvoch neznámych mužoch, dvoch protipóloch v jednej maličkej miestnosti nejakého gheta. Zavretý, ponechaný na pospas slovám a činom jeden druhému. Kým jeden je veriaci, druhý si želá smrť. Film o konfrontácií dvoch svetonázorov. To je film The Sunset Limited. (Spoiler alert!!)

  • 9. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 512x
  • 0
In a better world / Haeven (recenzia)

Kováč Matej

In a better world / Haeven (recenzia)

Film Haeven, alebo tiež In a better world, je z dieľne dánsko-švédskej produkcie Sussane Bier a rozhodne má čo ponúknuť náročnejšiemu divákovi čomu nasvedčuje aj oskar za ne-anglický film. Sussane Bier režírovala už niekoľko filmov, v ktorých sa dej točí okolo rozpadajúcej sa rodiny či chlapcov - priateľov. Ani tento film nie je plný prestreliek, násilia, kravého hororu a rozhodne nie je romantickou komédiou.(Spoiler alert. Článok obsahuje veľa informácií o filme In a better world / Haeven.)

  • 5. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 203x
  • 0
Podanie ruky, na ktoré nezabudnem

Kováč Matej

Podanie ruky, na ktoré nezabudnem

Objímte sa, hovorievala mi mama, keď som bola malá a mala som sa udobriť so sestrou. Teraz ma vždy vyzve, aby sme si aspoň podali ruky, keď už sa priečime chytiť jedna druhú okolo ramien. Bez problémov si vymeníme namosúrené pohľady a podáme si ledabolo ruky, akoby sa nič nedialo, no akonáhle púšťame jedna druhú, vieme, že sme opäť najlepšie kamarátky.

  • 22. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 160x
  • 0
Otec je bez práce

Kováč Matej

Otec je bez práce

(Upozornenie: Článok obsahuje vulgarizmi a znaky násilia. Čítajte na vlastné riziko.)

  • 22. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 189x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu